كاغذ ديواري ابزاري خارق العاده است كه مي تواند پانچ بصري عظيمي را در خود جاي دهد. اين در رنگ ها ، الگوهاي و بافت هاي به ظاهر بي پايان ، در دسترس است و بسته به آنچه شما انتخاب مي كنيد مي تواند بزرگ يا جسورانه يا نرم و لطيف باشد. آنچه در مورد دكوراسيون پذيرايي با كاغذ ديواري نيز جالب است اين است كه مي توان از آن به روش هاي مختلفي استفاده كرد. اگر مي خواهيد كاغذ ديواري را وارد كنيد اما مطمئن نيستيد كه چگونه ، يكي از اين 9 ايده را در نظر بگيريد.


ديوارها را بپوشانيد
كلاسيك ترين استفاده از كاغذ ديواري پوشاندن تمام ديوارها است. اگرچه ممكن است ظاهر آن چندان محبوب چند دهه پيش نباشد ، اما بسته به اتاق و كاغذ قطعاً هنوز هم مي تواند كار كند. نكته اصلي پاك كردن خاطرات رنگ هاي روشن و سبك هاي هندسي دهه 70 و گل هاي ظريف دهه 80 است و به فكر رنگ ها ، الگوهاي و سبك هاي معاصر باشيد. در بعضي از اتاقها ، يك كاغذ گرافيكي جسورانه مي تواند تمام ديوارها را پوشيده از افسانه به نمايش بگذارد ، در حالي كه در اتاقهاي ديگر يك الگوي يا بافت ساده مي تواند باعث ايجاد علاقه ظريف شود.

https://vinachoob.com/living-room-decoration/wallpaper-living-room-decoration/
نيمي از ديوار را بپوشانيد
پوشاندن يا قسمت بالاي يا نيمه بالاي ديوار با كاغذ ديواري راهي عالي براي بدست آوردن ظاهر بدون هدر دادن فضاي است. (در حالت ايده آل ، شما مي خواهيد نيمه هاي كاغذي و غيرقابل چاپ را با مدتي از قالب هاي معماري مانند راه آهن صندلي جدا كنيد.) اين نماي ديگري است كه در دهه هاي گذشته محبوبيت زيادي داشت ، اما هنوز هم به طور مرتب در اتاق هايي ظاهر مي شود كه به سمت سنتي متمايل هستند. سبك ها خصوصاً محبوب اين است كه نيمي از قسمت بالاي ديوار را با كاغذ بپوشانيد و در نيمه پاييني روكش كنيد. اين يك ظاهر بسيار كلاسيك است كه هرگز از سبك خارج نخواهد شد.

دو مقاله را در يك ديوار نصب كنيد
ظاهري جالب و جسورانه شامل پوشاندن نيمه بالاي ديوار با يك كاغذ و نيمه پاييني با كاغذ ديگر است (بازهم بهتر است آنها را با استفاده از ريل صندلي جدا كنيد). اين يك نگاه سخت براي كنار زدن است اما وقتي درست انجام شود مي تواند شگفت انگيز به نظر برسد. در دكوراسيون پذيرايي اگر مي خواهيد چيزي واقعاً قوي باشد ، الگوهاي متضادي مانند نوارها و زحمت كشيدن يا شورون و دمشك را به رنگ هاي قوي در نظر بگيريد. براي چيزي لطيف تر به دنبال الگوهاي لحن و تن باشيد و آنها را در تم بسيار ساده و مشابه نگه داريد. همچنين ، از آنجا كه اين يك نگاه بسيار قوي است ، در مورد رنگها و الگوهاي ديگري كه در اتاق قرار مي دهيد ، احتياط كنيد. شما مي خواهيد همه الگوها از يكديگر تعارف كنند ، نه با يكديگر دعوا كنيد. براي بيشتر ديدن ويناچوب را مطالعه كنيد.

ايجاد يك ديوار برجسته
يك ديوارپوش با ويژگي هاي ديواري راهي عالي براي ايجاد يا تقويت يك نقطه كانوني موجود است. اين چشم را به خود جلب مي كند و يك ويژگي واقعاً جالب توجه را ايجاد مي كند. وقتي صحبت از اين كاغذ ديواري مي شود جسورانه مي رويد يا مي توانيد ظريف شويد ، فقط مطمئن شويد كه با هيچ كانوني ديگر در اتاق رقيب نيستيد (هنگامي كه بيش از يك نقطه كانوني وجود دارد ، چشم دچار سردرگمي مي شود و ايجاد مي كند. حس هرج و مرج) بنابراين سعي كنيد كاغذ ديواري را روي ديوار پشت تلويزيون يا شومينه نصب كنيد ، يا هر نقطه ديگري كه به طور طبيعي چشم به آن جلب مي شود.


كاغذ ديواري سقف
بنابراين اغلب مردم فراموش كردن جستجو را فراموش مي كنند. معمولاً سقفها به رنگ سفيد ساده رنگ مي شوند و سپس تنها مانده مي شوند تا در صورت وجود نشت يا تركشي كه بايد با آن برخورد شود وجود داشته باشد. اما سقف ، يا ديوار پنجم همانطور كه برخي دوست دارند آن را صدا كنند ، فرصتي عالي براي تفريح ​​با  طرح كاغذ ديواري 2018 و ايجاد يك ظاهر واقعاً منحصر به فرد فراهم مي كند. اگر اين مسير را طي مي كنيد ممكن است همه راه را طي كنيد و چيزي را بسيار تزئيني يا جسورانه انتخاب كنيد. تلاش خود را روي چيزي لطيف تلف نكنيد. همچنين ، اين يك پروژه DIY توصيه نمي شود زيرا نصب آن بي دردسر است و مي خواهيد مطمئن شويد كه حباب و لايه برداري ندارد. اولين بار آن را به درستي انجام دهيد و يك نصاب حرفه اي را استخدام كنيد.

دكوپاژ مبلمان
اگر مي خواهيد يك قطعه قديمي را بالا بكشيد يا كمي استعداد را به چيز ساده اي اضافه كنيد ، در نظر بگيريد كه از كاغذ ديواري براي يك تكه مبلمان استفاده كنيد. اين كار به خصوص روي قطعاتي كه خطوط تميز و سيلوي ساده دارند (منحني هاي خيلي زياد) مانند قفسه سينه يا ميزهاي كنسول به خوبي كار نمي كند. و بخاطر داشته باشيد كه مقاله نيازي به الگويي ندارد ، گاهي اوقات يك كاغذ ديواري با بافت مانند تبليغات دريايي فقط ميزان مناسب علاقه مند به يك قطعه ساده را نشان مي دهد.

تزئين داخل يك قفسه كتاب در دكوراسيون پذيرايي با كاغذديواري
يك قفسه كتاب باز يك مكان عالي براي اضافه كردن كمي استعداد تزئيني با كاغذ ديواري است. به جاي اينكه پشت قفسه هاي باز را برهنه بكشيد ، آنها را با الگويي زيبا و متناسب با اتاق خود بپوشانيد. يك راه آسان براي انجام اين كار ، بريدن قطعاتي از هسته فوم است كه در هر گره متناسب است و كاغذ ديواري را مستقيماً روي آنها بماليد. به اين ترتيب كه شما كاغذ را به طور مستقيم روي تكه مبلمان مبلمان نمي زنيد و در صورت استفاده از الگوي آن به راحتي مي توانيد آن را بيرون بياوريد.

تصوير زمينه را به عنوان هنر آويزان كنيد
اگر مي خواهيد از يك كاغذ ديواري واقعا خاص استفاده كنيد اما توانايي انجام يك پروژه بزرگ را نداريد ، در نظر داشته باشيد كه يك قطعه را با قاب تنظيم كرده و آن را روي ديوار آويزان كنيد. اين يك روش عالي براي ادغام الگوي بدون هيچ گونه تلاش يا هزينه اي است كه شما با برنامه هاي سنتي به دست مي آوريد. يك رويكرد مشابه ديگر ، آويزان كردن يك قطعه بلند و نصب رولپلاك در هر دو طرف است تا به نظر برسد. اين نوع ديوارپوش ها بسيار زيبا هستند و حداقل تلاش شما را دارند.

تصوير زمينه يك لامپ
اگر يك آباژور ساده داريد و مي خواهيد به آن كمي پيتزا بدهيد (يا يك آباژور آسيب ديده كه مي خواهيد آن را نجات دهيد) ، استفاده از كاغذ ديواري ايده خوبي است. اين مي تواند استعداد فوري را بيافزايد و انجام آن بسيار آسان است. به سادگي كاغذ را به اندازه برش داده و آن را با استفاده از چسب اسپري بماليد (چسب كاغذ ديواري سنتي مي تواند كمي در لامپ هاي لامپ باشد). گزينه ديگري كه كمي ظريف تر است اما هنوز هم بسيار سرگرم كننده است ، اعمال كاغذ ديواري در قسمت داخلي سايه است. به اندازه نماي بيروني سايه تأثير نمي گذارد ، اما يك دكمه تزئيني كوچك است.